Apbakfull!

Ibland ärd et synd om en. Just nu är det synd om mig. Var på en hemmafest i går alla gick ut utom jag, mina kompisar, samt en av kompisarnas ragg.  Hon som hånglade hade med sig en vodkaflaska och jag och min andra kompis roade oss med att dricka upp den i smyg. Vi behövde inte smyga så mycket efter ett tag, det gick rätt så vilt till. Jag blir alltid mediakåt när jag är full, så vi plockade fram digitalkameran och roade oss med att ta bilder på mig. Något kul måste man ju ha när man är fulla och uttråkade! Jag minns inte riktigt men jag tror att vi gick hem vid fyratiden, jag och hångel-tjejen. Då var hon nöjd och jag var apfull. Det var ju relativt mycket i vodkaflaskan.

Vi gick hem till mig. Hon gick och somnade i min säng, jag spydde som en gris. Bland annat i handfatet. Det blev stopp. Aaaaargh! Samt skurade badrummet, tål verkligen inte att veta att jag har spytt, tycker att det luktar spya hur länge som helst! Nu måste jag dessutom tvätta alla textilier i badrummet, de luktar särket också!
Sedan gick jag och lade mig, med smink. Vi vaknade vid halv tolv och undrade vad det var som hänt...Med sjuk bakfylleångest dessutom. Minns inte riktigt vad jag har sagt, men det jag har gjort har jag i alla fall stenkoll på. Får väl se när bilderna kommer....


Kommentarer
Postat av: Fia

Ååååh... vilka minnen jag får. Även om det inte är så länge sen jag pluggade på högskolan (slutade sommaren 2004) så får jag riktigt starka minnen när jag läser detta. Nästan så att jag längtar tillbaka... men bara nästan... ;)

2006-04-23 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0