Brain Drain

Jag är helt slut i huvudet, har så många pluggbollar i huvudet att det bara snurrar. Satt dessutom och pluggade på en trevlig uteservering i dag, mycket mysigt, men det blåste...så nu känner jag mig en aningen tung i huvudet, och det ömmar lite i kroppen, vilket inte alls känna bra, jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu! No way!

Tänkte försöka komma i säng snart, har två lååånga dagar framför mig och jag känner mig onekligen lite slak. En massa småsaker som måste fixas. Som att tvätta. Och det var så länge sedan jag gjorde det att det inte ens kan räknas som en liten sak längre, utan som en näst intill oöverstigligt berg! Blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0