Fågelkvitter!

Fantastiskt, nu märker man att det är vår! Fåglarna kvittrar på denna okristliga tid på dygnet. Jädrans! Jag har dessutom suttit och snackat bort tre timmar i trevligt sällskap. Mycket trevligt med debatter nattetid. Och det kändes som om alla blev konstruktiva, mycket lyckat!

Jag kom på mig själv med att köra min 'härskarteknik' på en av mina bästa vänner. Den är mycket effektiv och efter år av debatterande i min familj så kan jag den till fulländning (men det funkar aldrig hemma, man är inte speciellt intimiderande när man är yngst av alla...) och jag utövade den på henne, utan att jag ens märkte det. Oj, vad arg hon blev. Jag har ett otroligt hånleende och överlägsen attityd när jag sätter den sidan till.
Gud, ibland är jag ond...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0