Fake Tiffany!

Trots allt jag har att göra så kan jag inte låta bli att ta tid och sitta och dregla lite över Tiffany&Co:s hemsida. De har så otroligt mycket snygga saker, jag skulle lungt kunna bränna en månadslön där på mindre än en timme! Har faktiskt ett falskt Tiffany-armband, ett som är inköpt i Malaysia i ett gatustånd... Jag såg det, blev störtförälskad och köpte med mig det utan att blinka.

Vet egentligen inte varför, för egentligen så föredrar jag äkta vara före fejk alla gånger. Skämms till och med över det. Men så länge jag inte hävdar att det är äkta så kan jag inte tycka att det skadar någon. Förutom alla som jobbar svart för slavlöner för att tillverka alla fejkprodukter. När jag tänker på det så får jag en klump i magen och svårt att använda det, det känns inte riktigt rätt om man ser det på det sättet. Vilket jag alltid har svårt att inte göra.

 Använder det inte så ofta heller, mest tittar jag på det och drömmer om ett äkta...Helst att få kila in på flaggskeppsbutiken i New York och kunna köpa det jag vill ha, men beställa det via internet skulle duga fint det med, så kräsen är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0