God Morgon, Sverige!

Har faktiskt inte suttit uppe hela natten i dag! Även om jag kanske borde ha gjort det, för när jag vaknade i morse så var jag såååå seeeg! Skulle behöva en riktigt sockercchock för att komma igång, och det gör ju ingen lycklig i längden. Då skulle jag nog sova igen om en timme och det går inte för sig, har en deadline att passa! Önskar verkligen att jag inte hade det, för himlen är klarblå och solen är helt underbar! Vill egentligen bara gå ut och sätta mig på balkongen och försöka få lite färg och njuta, men det få vänta!

Jag drömmer om den där soffan, det iskalla rosévinet och den goda boken allt mer. Visserligen i form av dagdrömmar än så länge, men det är väl en tidsfråga innan jag drömmer om det på nätteran också... Jag funderar på att lägga till lite fotmassage och chokladtryfflar, det skulle nog passa med vinet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0