Håll!

Är riktigt stolt över att jag orkade släpa mig iväg till gymmet i dag. Tyvärr har jag typ gått upp två kilo under påsken och tappat lite form, men det var allt godisätande värt! Tömde ju mitt ägg under arbetet med spetsformulering och dylikt i natt, men jag har mer kvar (jag fick ju en hel del) som jag egentligen inte vill röra. skall försöka hålla sockerabstinensen i form ett tag i alla fall...får väl se hur lång tid det går...

 Jag kände att jag inte gjorde helt rätt i dag på löpbandet, för efter bara en kilometer fick jag håll. Det har jag inte haft på evigheter, så jag undrar lite över vad jag har pysslat med de senaste dagarna. Men det gick över helt efter att jag saktat ner en stund.

Måste ta mig i kragen igen, måste hinna äta innan det blir för sent och sen har jag ju två seminarier till på torsdag och inlämningsuppgifter till bägge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0