Jag klarade mig!

Det glömde jag ju! Jag blev färdig med min PM, bad en vän läsa igenom det och skickade in det! I TID! Fyra minuter innan det skulle vara inne! Sammanlagt så tog det två koncentrerade timmar att skriva det. Alldeles för många timmar ägnades åt att stimma runt, vandra fram och tillbaka som en äggsjuk höna, äta sjukligt mycket godis (fortsätter jag så här så kommer jag att ha gott upp tio kilo till Midsommar, inte ner....), göra onödiga saker samt ha ångest. Helt i onödan. Ja, om det blev bra och godkänt är ju en annan sak, men nu är det i alla fall avklarat för stunden.

...men jag har inte fått det bekräftelsemail som min lärare lovade skulle komma när man mailat in sitt arbete. Är lite orolig, men jag skall maila och fråga i morgon. Jag har faktiskt vittne på att det kom iväg, sedan så kan jag ju alltid gräva lite i datorn efter mer bevis, om det skulle vara nödvändigt.

Nu skall jag gå och lägga mig före klockan tre på hela veckan. Det känns underbart! Egentligen hade jag tänkt lägga mig i dvala redan vid åtta, men jag blev bjuden på middag och det kan jag ju inte tacka nej till! Dessutom är jag så uppe i varv och för tillfället att det kanske vore ett misstag att slappna av....?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0