Kvällen går...

Kom hem vid nio från skogsrundan. Det gick bra förutom att jag fick håll, vilket jag inte brukar få...men jag spydde i alla fall inte och det är ju alltid något att vara glad över! Man skall ju lära sig att glädjas över det lilla, så det är väl lika bra att börja öva!

Sedan dess har jag suttit konstant i telefonen, samt ätit lite choklad. Har fixat inför Valborg och ringt runt en massa. Är fortfarande i mina svettiga träningeskläder. Eller svettiga och svettiga...det har torkat vid det här laget...eeew! Skall kasta mig in i dushen och kanske ta en knäckemacka, sedan är det plugg som gäller. Min deadline är 17:00 i morgon, vilket egentligen ger mig en god natts sömn, men eftersom jag inte litar riktigt på min förmåga så är det bättre att skriva så mycket som möjligt innan jag däckar. Har känt mig sjukt seg om kvällarna hela veckan, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur förra veckan såg ut, men ändå. I kväll måste jag samla ihop mig. Måste!

Det finns flera tecken på att man är trött. Ett stort är att ma inte blir glad över saker som man i vanliga fall blir jätteglad över. Jag är en tidningsjunkie och blir överlycklig och får min dag räddad när någon av de tidningar som jag prenumererar på dimper ner i min låda! Jätteglad och förväntansfull, sparar den till kvällen och lägger mig och myser.  I måndags kom min favorittidning Diego. Men enda känsla var; varför kan den inte komma nästa vecka, jag har varken tid eller ork med den just nu.... Den ligger fortfarande inpackad i sin plast, jag vill liksom inte förstöra läsupplevelsen med att ta den när jag är stressad, så den får vänta till helgen! ...tillsammans med senaste numret av ELLE och Populär Historia. Jag är tragisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0