Lite vardagsångest!

...för att jag just har öppnat en påse gelébjörnar som låg i ett påskägg och vräker i mig.
...för att i morgon får jag tillbaka de inlämningsuppgifter som jag lämnat in de senaste veckorna och jag är livrädd för att jag har blivit underkänd.
...för att jag för tillfället väger mer än vad jag har gjort på sex månader.
...för att jag lyssnar på Jessica Andersson.
...för att jag har en massa att skriva och läsa den närmaste 1 1/2 veckan.
...för att jag har en leverfläck på ena vaden som är svullen och kliar.
...för att snart börjar Top Model som jag vill se och förskjuta mitt pluggande ett par timmar till!
...och inte minst för att jag fått nya numret av Veckorevyn i dag och vill egentligen bara lägga mig i badet (om jag nu hade haft ett badkar) och läsa den, inte göra något vettigt alls!

...dessutom är gelébjörnarna snart slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0