Recoverd!

Har återhämtat mig fantastiskt bra i dag, visst, lite yr, seg, ont i magen etc., men inget allvarligt. Men visst, jag har inte utfört några stordåd under dagen. Legat och läst lite, bland annat Shanna the She-Devil av Frank Cho samt lite tidskrifter ur den växande högen vid min säng. Har dessutom fått höra att det är oförskämt orättvist att jag aldrig blir speciellt bakfull - 'du som alltid är värst' sa personen i fråga. Det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om, så jag argumenterade emot. Menmen, det är faktiskt sant att jag under den här terminen har fått väldigt lätta bakfyllor, i relation till hur fruktansvärt illa jag har måttt ibland tidigare. Jag tycker att min kropp är lite oberäknelig när det gäller alkohol, ibland kan jag dricka hur mycket som helst utan att bli full, ibland knappt något alls och bli askalas. Min dagsform och under hur stor stress och press jag har varit under den närmaste tiden spelar jättestor roll, men så är det väl för alla.

Har grillat med en kompis i dag, sjukt gott! Jag älskar verkligen att grilla, det är en så enkel och billig lyx! Och nu är det dags att plocka fram glassen och slöa lite framför TV:n! Ska bli otroligt skönt och gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0