Tillbaka till ekorrhjulet!

Sådärja, åter igen tillbaka till en ny, fullspäckad vecka. Det blir återigen sjukt mycket att göra, två PM och en hemtenta. Funderar på om jag skall unna mig att festa till på fredag, jag är bjuden på inflyttningsfest. Men jag tror att jag sparar mig till Valborg, jag orkar inte hela helgen, speciellt inte efter två köriga veckor. Det där med att festa som ett djur har liksom förlorat lite av sin charm, i alla fall lockar det inte lika ofta.

Det syns på mitt rum att jag har varit inne i en intensiv period. Det är sjukt stökigt! Ligger saker överallt! Behöver verkligen tvätta, mina gymkläder ligger i en hög och min fotölj är full med annat tjafs. Det ligger böcker, tidningar och papper lite överallt. Det enda stället som är välstädat är mitt badrum, av naturliga skäl...*ehum*.

Jaja, så länge jag hittar det jag vill ha och har rena kläder så får det väl ligga där det ligger, i alla fall ett par dagar till. Orkar inte med det just nu. It's a later pain!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0