Too Faced Lip Injection

När jag var i UK sist så gled jag in på Boots (älskar verkligen Boots, de har allt man behöver samt en hel del som man inte visste att man behövde...men det gör man!) och lade  vantarna på ett Lip Injection-gloss från Too Faced och jag vill bara sjunga dess lov en liten stund! Så otroligt bra, det bästa läppglans jag någonsin haft! Jag är visserligen fullständigt galen i allt vad läppstift och läppglans heter, så jag har en massa, men det är är ändå det bästa som jag har stött på. Jag valde att inte köpa en jacka för 12 pund, men jag lade glatt ut 10 pund för ett 4,5 gram läppglans... Men det är värt vart enda öre!

Okej, det svider (första gången jag provade det så började jag svettas på överläppen....), men inte så särskilt mycket egentligen ochsom min mamma alltid sade när jag var yngre -  vill man vara fin så får man lida pin! Så är det fortfarande! För det är verkligen värt det, man SER skillnaden, läpparna sväller upp på ett mycket sensuellt sätt och jag måste erkänna att på mig, som faktiskt inte är så jäkla bra på att sminka mig, så ser läpparna oerhört proffsiga ut, medans resten av ansiktet ser ganska så taffligt gjort ut.... Jag (eller mina läppar, rättare sagt) ser ut och känner sig som...Jessica Simpson, typ. eller valfri kändis... Och det kan faktiskt vara jäkligt trevligt ibland, speciellt när (i alla fall jag) man känner sig som något som katten har släpat in! Så det är en oerhört lyxig känsla som jag bara unnar mig ibland - för trots att jag inte har använt det så många gånger så börjar det redan synas och jag vill att det skall räcka läääänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0