Banankartonger!

Eftersom jag har lite ledigt just nu så beslutade jag mig för att städa upp lite bland alla mina lådor med grejor som står och tar plats i mina föräldrars garage. Bestämma vad som skall vara kvar framme och vad som skall ställas upp i röran på vinden. Himmel, det var svårt! Jag vill inte att några av mina böcker skall hamna på vinden!! ...och hur skall jag få plats med dem? Böcker är min stora passion, så det gäller ju ganska så många böcker som skall få plats....! Riktigt svettig blev jag och tyvärr inte färdig alls, orkade inte med alla kratongerna i dag. Det tar ju lite tid, för så fort jag öppnar en kartong så vill jag ju veta exakt vad som finns i, i fall det skulle vara något jag missat, glömt eller sorterat fel förra gången jag gick igenom den... Min pojkvän har hotat med att skaffa sig ryggskott nästa gång jag skall flytta, han fasar för att släpa alla bok-kartongerna....


För övrigt så planerar jag att köpa julklappar via Internet i dag. Det lackar mot jul...?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad pluggar du f´nåt?

2006-08-15 @ 14:09:48
URL: http://www.linneazerpe.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Lite allt möjligt, faktiskt! Det är en salig blandning av humanistiska ämnen som jag tycker är intressanta. Det skall bli intressant att se hur en eventuell examen kommer att se ut! Pluggar du?

2006-08-15 @ 16:41:38
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Linnéa

Ja, jag läser till logoped i Uppsala. Jätterolig utbildning faktiskt!

2006-08-16 @ 14:41:18
URL: http://www.linneazerpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0