Byråkratiskt jävla krångel!

Jodå, det fixade sig, hela den inlämnade resten blev godkänd och inrapporterad - MEN min lärare mailade den på administrationen som har semester och inte kommer tillbaka förens efter sista registreringsdagen. Det är inte möjligt! Så pissigt får det bara inte bli! De andra på kotoret hävdar att de inte kan bryta sig in i hennes mail (NÅGON, ring en hacker!) och skall försöka få en ny bekräftelse från min lärare. Jag hoppas vid GUD att min lärares solskenshumör fortfarande är intakt och att jag har en plats att återvända till i höst...

Det som gör mig ännu mer nervös är det faktum att jag eventuellt måste åka upp till Uppsala flera dagar tidigare än vad jag hade tänkt mig, eftersom jag kanske inte kan registrera mig via mail/telefon. Satans jävla skit! Jag som har sett fram emot att få njuta lite av min ledighet! *tjurar*

...och JA, jag vet att jag får skylla mig själv, men det svider i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0