Chevreost!

Det blir fylld pasta och chevréost till lunch istället. Sedan cyklade jag till ICA och införskaffade de saknade ingredienserna för att göra chokladbollar. Satte i gång och smetade på, mycket ivrig. Tyvärr så ledde min iver till att jag satte i mig lite väl mycket smet och nu är jag faktiskt inte sådär jättesugen på fler chokladbollar (men jag erkänner, om en timme eller så kommer jag att vilja ha dem igen! Speciellt när de har blivit kylskåpskalla...). Känner att jag definitivt måste ut och springa i kväll, i alla fall en liten runda...

Vi skall ha kräftskiva på fredag, jag har redan börjat fundera över om jag skall hitta på något roligt till den... Inne på Tastelines hemsida finns det så många roliga recept, och det här låter sjukt gott! Jag älskar både kräftor och räkor så det låter mums i mina öron, men man kanske kan ha i lite räkor också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0