Det närmar sig!

Dagarna tills jag skall åka tillbaka till Uppsala är räknade. Jag vet inte exakt vilken dag ännu, men jag vet ju att på söndag skall jag befinna mig i Sthlm för att springa (?och skämma ut mig?) Tjejmilen, så tills dess borde jag  vara ju se till att vara där. Känns onekligen lite konstigt, jag har varit här sen första veckan i juni, tiden har gått så oerhört fort! Då tänkte jag, så som jag gör varje sommar, att jag har heeeela sommaren på mig. Och det hade jag ju, men det går ju så djävulusiskt fort! Jobbade absolut sista dagen i går och skall lämna in den timrapporten i dag. Och heeeela sommaren har nästan sprungit ifrån mig, känns det som.

Men jag skall inte gnälla alltför mycket - jag har verkligen haft det bra och hunnit med en hel del roliga saker, men jag hade uppskattat att mer ha möjligheten att, ni vet, bara ligga raklång i solen och inte göra ett jota! Som alla normala människor mer eller mindre gör på sina semestrar! Gud, jag längtar efter betald semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0