Lön = shopping!

I det här fallet bok-shopping! Nu när jag äntligen har fått ut lön så gjorde jag det som jag egentligen borde akta mig allra mest för - shoppade loss! Jag har såååå lätt för att få pengar att bara rinna fort som tusan genom fingrarna på mig, så jag försöker verkligen akta mig! Annars så är jag pank igen innan jag ens hinner blinka!
 
...men jag skulle köpa några födelsedagspresenter (och julklappar! Jag är knäpp, jag vet, men böcker är så tunga att släpa på (mellan Uppsala och mina föräldrar,alltså!), bättre att beställa hem dem hit på en gång!) och då tyckte jag att jag lika gärna kunde gå igenom den lilla listan i bakhuvudet och se om det inte fanns några böcker som jag vill ha. Och det fanns det. MASSOR, rent ut sagt, men bara ett par styckna fick följa med mig hem. Bara pockets, jag börjar ju få så ont om plats,(och rent ekonomiskt mycket lönsamt, för tillfället) speciellt med tanke på alla mina kartonger... Men man kan aldrig få för många böcker!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Så sant! "Man kan INTE ha för många böcker."

2006-08-15 @ 18:29:20
URL: http://thwarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0