Så jävla svårt...

...var det inte! Jag är verkligen en sådan MES, som aldrig får ändan ur vagnen och får saker och ting gjorda i tid! Det här skulle jag varit gjort för nästan två månader sedan, det tog ju inte alls speciellt lång tid! Nu har jag skrivit färdigt och mailat i väg det tillsammans med ett myyyyycket ödmjukt mail (på gränsen till rövslickeri, men det skiter jag i, måste man så måste man!) till min lärare och hoppas innerligt att det blir godkänt så fort som möjligt! Registreringstiden till min kurs går ut 22:a och tills dess måste jag har poängen! Håll nu tummarna, för fasiken!

Nu skall jag fira med att laga wokade grönsaker och quorn-nuggets och läsa chick lit innan jag skall dra till jobbet!



...för övrigt har jag varit i 15 olika huvudstäder. Är det mycket eller lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0