Satans jävla skitdator!

Jag är så less på den! Och på mig själv, som inte är påläst nog att fixa den själv! Jag har tre, TRE, olika webbläsningsprogram installerade och inte ett enda av dem fungerar ordentligt! INGET funkar! Jag blir alldeles kallsvettig, men eftersom jag är så jävlans dålig på allt som har med datorer att göra så vågar jag inte försöka mig på något avancerat... Min kapacitet sträcker sig precis till att jag kan fixa med virusprogrammet, hålla det uppdaterat och scanna datorn med jämna mellanrum. Mer än så är det inte... Och enligt virusprogrammet så är det inget fel - det är bara det att inget funkar! Varken Mozilla, Opera eller Explorer klarar av att ladda upp hemsidor ordentligt (med vissa undantag, få undantag!). Jag måste skaffa hjälp snart, för jag hinner inte läsa på det jag måste kunna för att fixa det här själv... Blää!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alltså, datorer. De är jävligt störiga ibland... :/

Må FINT

2006-09-03 @ 14:39:03
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0