Svarta mockastövletter!

Vissa saker gör en bara glad. Det är olika från dag till dag. som riktigt lyxig choklad. Solljus. Solroser insvepta i klablått silkespapper gjorde mig extremt glad en gång. Ren skär lycka bara av att titta på dem. I dag köpte jag ett par nya skor och det gjorde mig otroligt glad - i alla fall i dag. Ett par svarta, sexiga mockastövletter. Mina ben ser fantastiska ut i dem (något jag unnar dem, det är inte ofta de ser fantastiska ut!) och jag ser sofistikerad och sexig ut! Tänk att ett par skor kan inge den känslan...

Efter inköpet var jag inne i flera butiker - och hittade ett par bruna mockastövletter som också skulle ge mig assexiga ben. Men då höll jag i mig själv, det fick räcka med ett par. Har aldrig haft stövletter tidigare, har alltid trott att jag kommer att bryta benen av mig (eftersom jag gillar dem med höga klackar), men den största anledningen är nog att jag alltid skall vara så jämrans praktisk av mig. 'Uteskor med hög klack? När skall jag använda dem?' har jag alltid tänkt. Men nu struntar jag i det och det skall bli sååå härligt att använda dem! Men inte än på ett tag, måste invänta det rätta höstvädret - och låta foten läka! Kände verkligen av när jag gick på stan i dag, men inte lls så farligt längre. Vet att jag kanske borde sitta helt still, men det skulle krypa så fruktansvärt i kroppen då. Kompromissade lite i alla fall - jag tog bussen istället för att gå till och från stan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken butik hittade du det där bruna mocka stövletterna i? Tänkte bara för jag köpte ettpar för nån vecka sedan som också är brun mocka ; ) så "hot" till utekvällarna. Fast i sista sekund brukar jag alltid ångra mig och dra på mig nå enklare skor. Så man orkar dansa natten lång.

2006-08-30 @ 21:32:23
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Såg dem på Din Sko, de var jätteläckra med stor strassten! Jag fegar nästan alltid ut när det gäller högklackat och danskvällar! Mycket trist, men har man lågklackat så kan man verkligen ge allt på golvet!

2006-08-30 @ 22:47:12
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag köpte faktiskt mina mocka stövletter på Din sko : ) fast utan stassten.

2006-08-31 @ 10:08:51
URL: http://qarolinew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0