Tisdags-bakis!

Tjurade en hel del över foten i går, men tinade upp hemma hos en kompis framför en film och några flaskor vin. Egentligen så skulle vi bara ta varsitt glas ur en bag-in-box som blivit över sen hennes senaste kräftskiva. Det var jättegott och vi tänkte att vi kan ju öppna en flaska till, vi behöver ju inte dricka hela! Filmen tog slut och vi  fortsatte med att prata igenom allt som har hänt under sommaren, kollade bilder och planerade inför eventuella resor under hösten och våren. 'Helt plötsligt' tar vinet slut och vi som hade det så trevligt, ska vi inte öppna en till...? Vilket vi gör och allt rullar på, vi har en ordentlig catch up, foten gör inte alls ont längre (no shit, med både kylande spray och en flaska vin i kroppen...) och vi har verkligen kanontrevligt!

Pang bom så är klockan tre, vinet slut och vi båda sluddrar rätt så ordentligt! Men sjukt kul var det! Dock kändes det verkligen i magen att vi hade druckit ordentligt! Jag som inte har festat på i princip hela sommaren, förutom några middagar och en kräftskiva... Inte konstigt att jag mådde lite illa under natten! Och i morse kände jag i både mage och huvud att det var ett tag sen sist. Tvingade i mig frukost och en Resorb (måste komma ihåg att köpa mer, de är värda sin vikt i guld en sådan här dag!) och börjar känna mgi som en människa. En trött sådan, men dock mänsklig. Men en tupplur skulle ju inte skada...

När jag vaknade i morse var jag livrädd att foten skulle göra lika ont som i går, men det kändes mycket bättre! Visst, den gör ont och ondare blir det ju mer jag går (måste ju hasa mig till köket - och ännu värre, snart måste jag gå och hndla! Det är oundvikligt!) men det känns så betydligt mycket bättre i dag! Jag är så lättad! Trodde att jag skulle halta som en zombie i tre veckor! skall dock hålla den där sprayen i ett stenhårt grepp, den är också värd sin vikt i guld!





Kommentarer
Postat av: Arnald

Är Det Sant?

2006-08-29 @ 12:18:10
Postat av: Lilla Spöket

Ja, visst är Det Sant.

2006-08-29 @ 12:22:12
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Qarolinew

Lät ju som en jätte trevlig kväll det där. Om man endå hade så inpulsiva vänner ; >

2006-08-29 @ 12:23:15
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Hon är underbar och jag är väldigt glad att jag har henne! En sådan vän unnar jag alla!

2006-08-29 @ 14:46:27
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Qarolinew

Det ska du vara! Visst är min bubbel-teori något att fundera över ? Hihi

2006-08-29 @ 17:07:01
URL: http://Qarolinew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0