Den PERFEKTA klänningen!

Nu har jag hittat DEN! Den perfekta klänningen till bröllopet som jag skall till om några veckor! Den har allt! Den sitter perfekt (men okej, jag kanske inte kan äta obehindrat med choklad under julen, men kanske, om jag skaffar ett par strumpbyxor som håller in magen...), den trollar bort nästan fem kilo och färgen passar perfekt! Dessutom var det den första klänningen som jag provade (fast den första storleken var för stor! Ett plus för mitt självförtroende!) och den sitter som ett smäck! Den är mörkt grön med broderier och paljetter i guld! Jag har aldrig haft en grön klänning tidigare, men alltid älskat kombinationen grönt-guld! Gav mig direkt ut och shoppade lite guldiga acessoarer!

...nu är bara frågan, hur omoraliskt är det, på en skala 1-10 att försöka överglänsa bruden på bröllopet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart fick du tag på klänningen någonstans då??? *nyfiken* Och för övrigt har du ju inte sett bruden innan, så du kan ju bara "anta" att hon kommer vara glammigare ändå... Eller hur ?? ;)

2006-12-17 @ 12:58:58
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

På Miine här i Uppsala! Den är från ICHI och jag letar efter en bild så att jag kan visa hur det ser ut!

Preeeecis, jag har ju inte en aning om hur hon kan tänkas klä sig, eller hur?

2006-12-17 @ 17:07:02
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se
Postat av: Anna

Hur går det med bilden på klänningen nu då??? *nyfiknis* =)
Föresten, det lär ju ändå inte gå att ta fel på dig och bruden. Alla vet ju att de är för hennes o hennes pys skull dom går dit, jag skulle tippa att paret bara blir glada när man klär upp sig för deras skull..

2006-12-18 @ 16:31:15
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0