Elak!

Eftersom bloggen strejkade en hel del i går och i dag, så har det inte blivit så mycket bloggande för min del. Att jag dessutom pluggar som en bäver och har svårt att koncentrera mig gör ju inte saken bättre. Jag har börja skippa nattesömnen och sitter hela nätterna framför datorn. Ibland blir det mycket gjort, men oftast låser sig hela mitt inre system och det blir inte mycket alls skrivet. Det är otroligt störigt, eftersom jag skall lämna in den första versionen i nästa vecka! *panikpanikpanik*

Ibland tar jag bort en hel natts sömn, och försöker sova åtta timmar natten efter, eller så sover jag en fyra-fem under förmiddagen. Mina vänner hävdar att jag börjar se sliten ut. Vad som är ännu värre är att de dessutom tycker att jag börjar bli elak mot allt och alla. jag, som vanligtvis brukar vara rätt så lugn, fräser som en katt när minst lilla går mig emot. Det uppskattar de inte alls! Fast de ta tar det med jämnmod och säger mest att 'jaja,fräs du om du känner att du behöver det!'.

För första gången börjar tanken komma krypandes att jag faktiskt inte kommer att bli klar. Att jag faktiskt inte kommer att hinna färdigt alls. Det svider och ännu har jag vekligen inte gett upp, men tankarna kommer smygandes..... *lalala* Det orkar jag INTE tänka på! Speciellt inte konsekvenserna som det skulle ha för mina studier och min examen. men så svårt som jga har haft att fokusera den senaste 1 ½ månaderna så skulle det inte vara omöjligt att det slutar så......

*ångest*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hatar när bloggen strular!

2006-12-14 @ 18:20:03
URL: http://saandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0