Firad Luciagasque!

Hade kanontrevligt! God mat&dryck (julbord och efterrättsbuffé), bra tal, rolig underhållning samt trevligt sällskap! Jag har ÄNTLIGEN fått lite julkänsla i mig! Luciatåg! Julmat! Julgran! Tomte!!!
En perfekt kväll! Det var öppet till -04, men jag måste ju hem och...

...fortsätta plugga. Tyvärr! Har en massa viktigt material som skall in i morgon och jag är... inte färdig! Det kanske till och med blir en helnatt igen. Alll Night Looong! Eventeuellt! förutom att jag kanske kan gå och lägga mig i morgonbitti om jga blir klar i tid! Vilket jag tyvärr tvivlar på just nu....lär väl sitta både natt, morgon, förmidag igen...*suckar*

Men nu har jga kommit på knepet - såhär i uppsats- och stresstider är det de tunga attiraljerna som gäller! alltså; Mitt mål de kommande veckan är att bara sova varannan natt! Då kommer jag att bli färdig i tid!

Förhoppningvis i alla fall... Det enda jag säger just nu är i alla fall; Tack Gode Gud för koffeintabletter och consealer! - > Blr Pigg och Ser Pigg Ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0