Gamla morsor och försvar av mobbare!

Jag är oerhört trött efter natten som varit, har bara sovit ett par timmar i natt och visar inte min bästa sida för världen i dag. Tröttare blir jag när jag surfar runt lite på kvällsblaskornas hemsidor. Jag blir så jäklans TRÖTT på människor! Världen är verkligen så full av idioter....

...jag blir så TRÖTT när jag läser om fall av allvarlig mobbning, där skolans rektor går ut och hävdar att "det här är egentligen ssköntsamma pojkar": Men det är ju mobbning det handlar om, inte en pangad ruta! Jävla idiot!

...jag blir så TRÖTT när jag läser komentarer till artiklar om tonårsföräldrar! SLUTA dissa dem för att de har valt att skaffa barn tidigt! Vem i helvete är ni att döma dem?! Det är deras liv, lägg er inte i!

...jag blir ännu TRÖTTARE när jag läser komentarer till samma artiklar från de som förespråkar unga föräldrar,  'eeeewww, jag är 20, min mamma är 51, sååååååå gammal, stackars MIG'! SLUTA, jag blir illamående! I ett land som är så välställt som Sverige är inte 51 en hög ålder! Sluta ömka er jävla pucko, och inse att ålder inte sitter i ålder utan i mognad! dessutom är ens föräldrar föräldrar och inte ens kompisar. Och den 20-åring som gnäller över en 50-årig mor, är ungefär lika mogen som en 8-åring.....

...jag blir inte bara TRÖTT uan även ganska så förbannad när jag läser om en helgalan våldsman som våldtar och frihetsberövad och knappt ens bli straffade!! Vag är det för jävla samhälle vi lever i?!? TRE år? Tio, minst! Skall man inte bli troff i en en vanlig jävla tingsrätt! Vad är det för idioter där ute?

Nu har jag rasat av mig för i dag, men varje gång jag går in på de där sajterna så förlorar jag verkligen hoppet på mänskligheten. Måste verkligen sluta det ökar bara mitt människoförakt....

Märks det på mig att jag onekligen är i en pressad situation? Men jag blir bara så TRÖTT....



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag vet, sjukt jobbigt detta med alla våldtäktsdomar där de antingen går fria eller får ett straff som knappt kan kallas straff.. helt löjligt.
Ska halva sverige vara rädd för den andra halvan eller?

2006-12-18 @ 16:32:40
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Tjabo The Man!

Min far var 69 då jag föddes och min mor var 42 och detta skedde sig i nådens år 1973. Då kan du räkna ut hur gamal min far var då jag växte upp. Min mor dog 45 år gammal. Hade farsan levt idag hade han varit en 100+ are. Redan min halvsyster som föddes 1928 är för gammal för att vara min mor!
Roligt inlägg, en väckarklocka!

2007-07-04 @ 20:19:58
URL: http://tjabotheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0