Ögat!

Vaknade i morse, relativt pigg och gick upp och atte på datorn. Sedan kände jag det. Det kändes som eventuellt en vagel, som skulle kunna vidareutvecklas till en ögoninflammation. Jag har haft måååånga ögoninflammationer, så jag vet. Fan, det har har jag inte tid med! Det är mitt straff för att jag är en dålig student och inte får saker och ting gjorda i tid, utan sliter ut mig totalt så här. Skit också, förmodligen komemr det här att följas av en dunderförkylning som slutar med att jga har feber som fasiken på julafton. Jag visste det!


...och det som stör mig mest, mitt i alla denna röra, är att jag inte kan sluta tänka på ett jättefint halsband som jag har förlagt. Jag isas vid tanken på att det kanske är bort för evigt. Det vågar jag inte ens tänka på alltför länge, då får jag int i magen. Det är i princip omöjligt att skaffa ett nytt!!! *gaaaa*

Men jag kanske inte får ut min examen om jag inte tar mig i kragen snart. Men dettänker jag betydlgit mindre på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0