Agatha Christie-feber.

Jag lägger för tillfället all min sommarläsnings-energi på att läsa Agatha Christie.  Val McDermid och Camilla Läckberg får vänta, för jag fullkomligt älskar henne och har börjar dammsuga Tradera för att hitta de som jag inte har i min ägo! Tyvärr börjar det komma ner till de böckerna som av olika anledningar är ovanliga,som fler saknar, vilket driver upp priserna rejält. Jag önskar att jag hade haft lite mer koll tidigare. Läst Christie har jag gjort sen jag gick på högstadiet, jag har bara inte haft någon koll på vilka böcker som är 'ovanliga'. För flera av dem som jag nu ser på auktionerna till nära fantasipriser, har jag tidigare sett på loppmarknader för under femtiolappen. Mycket irriterande! *suck* Att man aldrig har huvudet på skaft!

Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0