Äntligen börjat jobba!

Första dagen i dag och det kändes sååå bra! Lite ringrostigt först, men efter någon timme så var jag helt inne i det igen! Jag jobbar på en servering och så här i början så har inte riktigt säsongen kommit i gång. Men ju bättre väder destom mer folk och i dag har solen strålat, så det blev ganska så mycket för att vara den här veckan. Det kändes bra, inte minst för att det gick så pass bra som det gjorde! Inga fel (i alla fall inte vad jag kan komma i håg) och allt löpte smidigt och bra! Dock blir jag överraskad varje dag på jobbet av hur olika/roliga/hemska/trevliga/jobbiga människor är. Träffar massor av olika typer varje dag, och jag blir fortfarande överraskad!


Hade tänkt ta och intervallträna lite, innan det är dags att äta middag, men jag måste verkligen städa...hinner nog inte båda, så jag borde kanske singla slant...?

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Träningen borde alltid gå före städningen. Städningen kan man alltid göra senare, träningen fungerar inte på det viset riktigt.

2006-06-18 @ 14:11:22
URL: http://slott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0