It's getting hot in here!

Har flytt Uppsala och dragt till mina föräldrar nere i södra Sverige. Börjar mitt sommarjobb nu i veckan, alternativt i nästa vecka (här är inga fasta tider än så länge), så för tillfället tillbringar jag de stekheta dagarna antingen i solen, i vattnet eller på den inglasade verandan. Det är riktigt varmt i huset, men på verandan är det uthärdligt.

Så i dag gör jag det som jag har drömt om hela våren - ligger och läser, njuter och sippar citronvatten (Okej, i drömmen var det rosévin, men det får vänta till en annan dag - i dag blir det förmodligen vitt vin framåt eftermiddagen. tyvärr lyckades jag köpa fel vin, men det skall nog gå bra ändå...). Men det är underbart, underbart, underbart att äntligen få göra det som jag har haft i tankarna sedan påsken....

Synd bara att det inte gått bättre i vikt-tävlingen. Får väl se vad min slutvikt stannar på, men jag lyckas nog inte tappa fem kilo på en vecka, eller är det någon där ute som har en mirakelkur som de kan dela med sig av? Tacksam för svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0