Pärlsmycken!

Bestämde mig för att min mamma skulle få en riktigt fin Morsdagpresent, eftersom vi inte träffades på Mors Dag. Gled in i en nyöppnad butik som säljer pärlor och saker som behövs för att tillverka smycken och hittade riktigt fina saker. Så fina att det blev såpass dyrt att jag inte riktigt känner att jag har råd att klippa mig. Så min mamma kommer att få sjukt snygga smycken (skulle bra gärna vilja behålla dem - så snygga är de, men jag kan ju göra egna till mig själv!) och jag kommer att få fortsätta att se ut som en apa i håret. Får väl skarva till det värsta själv, alternativt be en kompis hjälpa mig med det... Men det är det värt, hoppas bara att hon blir glad när hon får dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0