Surt!

Hämtade ut min hemtenta i dag, den som jag har väntat på i evighet (känns det som i alla fall) och som jag av någon anledning blev underkänd på. Vilket förvånade mig ordentligt faktiskt. Okej, kanske inte den bästa som jag skrivit i mitt liv, men ändå helt okej.
När jag hämtade ut den så förstod jag varför jag inte hade blivit godkänd - läraren hade strukit under de begrepp som hon tydligen tyckte var de viktiga, och det var enbart dem som man hade fått poäng för. Inte konstigt att det gick pissigt för mig - jag hade ju försökt mig på att föra en argumentation genom frågorna, inte rapa upp innehållet i böckerna. Jävla skit!
Tjuvkikade (ja, jag vet att man inte får...men jag var så förvånad över att det inte hade gått bättre för mig...) på en av den andra hemtentorna, som tydligen hade fått VG. Läste den inte, men såg ju hur strukturen såg ut. I punktform vara alla fakta presenterade. Om det var så läraren ville ha det, inte konstigt att jag inte blev godkänd.... Mer Jävla Skit.
Menmen, det vet jag ju sedan tidigare, att så mycket beror på hur man läser läraren och hur bra man är på att avgöra vad den vill ha. Bevisligen så misslyckades jag totalt den här gången...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0