Lilla Spöket goes blogg!

Välkommen till min nya blogg!

Intressant att ha en alldeles egen blogg att ta hand om. Nästan som en Tamaguchi....Men jag hoppas att den kommer att överleva lite längre!Eller, rättare sagt, att jag kommer att kunna vara tillräckligt intressant för att hålla den vid liv. Jag som inte ens hållit igång med dagboksskrivande längre än en vecka eller två. Vilken optimist jag är! Men det här är ett experiment, jag vet inte riktigt vad målet och syftet med det är, men jag tror att jag få ta reda på det på vägen.

Vet att det är många, exempelvis Fredrik Virtanen, som inte är så förtjust i anonyma bloggare. Och visst, det kanske är fegt att gömma sig bakom ett alias, men ibland är det faktiskt lättare att prata om sig själv med någon som inte har en aning om vem man är. Det är lättare att undvika att bli inplacerad i ett fack. Att bara visa insidan och faktiskt slippa visa 'hela paketet' samtidigt. Vi får väl se hur det går. Experiment blir ju trots allt inte alltid lyckade! Och jag är så trött på mig, som alltid fegar ur och som alltid drömmer om en massa saker som aldrig blir gjorda! Okej, att starta en blogg kanske inte är en dröm, men i och med att jag startar den här, så får jag i alla fall något gjort! Kanske är det här början på en bättre utveckling från min sida, ni vet, Mitt Nya Liv (som alltid börjar i morgon) där jag får saker och ting gjorda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0