Prickig wrap-klänning!

Något som alla gillar att få är uppskattning, både för sitt yttre som för sitt inre. Så även jag. därför blev jag otroligt glad när jag var ute senaste och det kom fram en tjej till mig och frågade vart jag hade köpt klänningen som jag hade på mig, den var så snygg och hon hade letat överallt efter precis en sådan. Jag blev så otroligt glad! Det händer typ aldrig mig! Jag klär mig inte alltid så trendigt heller, men den gången hade jag på mig en prickig wrap-klänning som jag föll som en fura för när jag såg den. Jag älskar den och tydligen är det fler som gör det. Tyvärr så har jag inte köpt den i Sverige, så jag var tvungen att göra henne besviken. Men jag blev jätteglad över att hon vågade gå fram och fråga. Jag brukar alltid tänka att jag skall göra så när jag ser någon med riktigt snygga outfits, men är ofta rädd att det skall uppfattas som påträngande. Måste påminna mig själv om den här känslan nästa gång jag ser något läckert, för den är jättehärlig och den unnar jag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0