Svenska folket är en besvikelse!

Det här är inte sant! Carola, frikyrkoSveriges våta dröm, har i ett blått tält och en hes röst gått vidare till Athen. Jag är så besviken.
Jag tyckte verkligen att Pudlarna gjorde så jäkla bra ifrån sig! Nu vill jag ha sjuk mycket godis, alternativt en stor whiskey, att trösta mig med...! Jourbutikens godishylla, here I come! Jag fick till och med en signerad singel med 'Night of Passion' av min bästa vän, som pepp inför finalen! Den duger kanske fortfarande till diskbänkshångel?

Jaja, det mest positiva man kan säga just nu är väl att Sveriges befolkning är ett lojalt land. Carola var 80-talets hjältinna och tydligen så är det många som har kvar henne på en speciellt plats i sina hjärtan. Och då sviker man inte henne, punkt slut. Man får väl vara positiv och helt enkelt bara säga 'vi får väl se hur det går'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0