Blodsockerfall.

Jag kan inte fortsätta med så här lite sömn om nätterna och sova så ryckigt som jag gör just nu(vaknade kvart över fem med ett ryck och var övertygad om att jag hade försovit mig....). Det går bara inte, jag halvsover alternativt somnar vart jag än är. Nästan, i alla fall. Sitter jag på samma ställe mer än en kvart, så börjar jag nicka till. Mitt gamla trick - att knapra en massa godis när blodsockerfallen kommer, det funkar inte för tillfället. Jag är helt enkelt för trött. Och när man är så trött att 2 hg godis inte löser det hela, ja....då är det illa!

Men det konstiga är att jag är superpigg om mornarna(kanske en liten överdrift, men, speciellt när jag är ute och springer och jag är speedad på kvällarna, men sen eftermiddag/tidig kväll, det går bara inte.... Kommer ju nästan aldrig i säng före två, för jag är så pigg på nätterna. Somnar under dagen som sagt över allt. Och det stressar mig ännu mer! Gud, jag längtar till semestern...



Kommentarer
Postat av: Pastorn

Men Lilla spöket! du måste sova!

2006-05-23 @ 22:51:17
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Jo, jag vet... Snart finns det tid för det och då skall jag försöka prioritera det bättre...

2006-05-24 @ 00:40:43
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0