Borde jag....

...äta frukost innan jag går ut och springer om mornarna? Jag känner mig onekligen slak i kroppen när jag springer, men om jag äter för nära en träning så mår jag illa. Då får jag nästan gå upp vid fem för att springa vid halv åtta. Men hur blir det med förbränningen? Är det muskler som bränns innan man har ätit, eller hur ligger det till? Kanske man bara skulle knapra i sig en knäckemacka innan man ger sig ut?

...och till det viktigaste...Hur ökar jag förbränningen tilld et maxiamal utan att öka träningsdosen alltför mycket? Det är jag liksom inte riktigt tid med just nu....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Intervallträna..dela upp din träningstid under flera pass...det ökar förbränningen o dessutom löser sig problemet med ätandet innan träning...
Tack för kommentaren på min sida

2006-05-09 @ 09:37:43
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Simply me

Om du inte ater innan din traning sa forbranner du inget, du maste satta igang kroppens system med att ata nagot, det racker med nagot litet :)

2006-05-10 @ 07:40:42
URL: http://la-sweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0