Bronshjältarna -94!

Har precis suttit och kollat på Matchen mellan Allstars BK och Bronshjältarna fån 1994. Nostalgitrippar så att det smällde högt! Mild! Thern! Andersson! Dahlin! Brolin! Jag skäms nästan för att säga det, men jag hoppade lite i soffan under inmarchen! Såå jäkla härligt! Håren i nacken reste sig på mig! Det var fotbollsblider, GES, USA, Avundsjukan på mina bröder som var där och kollade in laget när de tränade..., vrålen i soffan(och en gång i bilen, vi hann inte hem i tid..), Ravelli och straffångest....
Tänk vad glad man kan bli av ett gäng nästan-avdankade män som närmare sig medelåldern... ! Och Allstars BK gjorde väldigt bra ifrån sig, jag blev positivt överraskad!
Men jag hade blivit ännu gladare om jag hade fått se Brolins seger-piruett! Undrans om han fortfarande kan göra den...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0