Det ömmar!

Av någon anledning så ömmar mina käna och höfter. Inte mycket, men lite lätt. Känner det speciellt när jag suttit stilla ett tag. Borde verkligen vara noggrannare med att strecha av ordentligt, speciellt efter simningen.
Annat var det 'förr i tiden', när jag dansade som mest. Då var strechingen något som man lade ner en jäklans massa tid på. Resultat blev det ju också, man blev vig som en katt och hade nästan aldrig träningsvärk eller ömmade någonstans. Med vissa undantag...det hände ju, när ny rörelser introducerades, att man inte hade tillräckligt med koll på vart på kroppen det tog och därför inte visste hur man skulle strecha korrekt. Har haft så ont att jag knappt kunnat resa mig ur en stol! Alla i min omgivning fick sig många goda skratt... Speciellt när jag skulle ner för trappor!
Har varit en sväng på stan och kollat in lite smink och hudvårdsgrejor inför sommaren. Vill ha, är allt jag säger! I mängder, dessutom. Jag skulle lungt kunna bränna sjukt mycket pengar inne på en parfymeria! Sett massor av nagellack, läppglans och hudvårdsprodukter som jag verkligen skulle 'behöva'....  Shoppar och äter choklad som en besatt när jag är stressad och nu finns det inte utrymme för någon av de aktiviteterna! Blää! Jag längtar efter min lön (som jag egentligen borde stoppa i en mängd andra viktiga svarta hål i min ekonomi...). då kanske lite ordentlig shopping kan gå an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback