Dra täcket över huvudet!

Det är i princip det enda som jag har lust med just nu. Jag måste plugga, borde verkligen träna (har inte varit på gymmet på evighet - har fått tillbaka den lilla mjuka bullen precis under naveln), borde damsuga...men det enda jag egentligen vill är att krypa ner under täcket och somna om. Kände det direkt i morse, men det lättade lite under dagen. Smet in på min favoritbutik och köpte lite choklad och sedan in på en favorit second hand-butik och köpte några böcker. Då lättade det lite, men nu, när jag kommit hem igen....Det räckte med att jag åt lunch och läste lite i DN så var jag tillbaka på nästan samma fläck som jag kämpade emot hela dagen.

Har en oerhörd trötthet i hela kroppen, jag känner rmig som en urvriden trasa, hela kroppen är trött och liksom avdomnad. Har dessutom frusit mer eller mindre hela dagen. Mycket. Undar vad fasiken det är, men egentligen borde jag lägga ner det, det är förmodligen bara vanligt hej-jag-orkar-inte-ta-tag-i-mitt-liv. Hoppas att det går över snart bara.

*sneglar mot sängen*
Det skulle vara så skönt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0