Duktig Idiot!

Har varit ute och sprungit, varit på gymmet, damsugit, plockat undan en massa tjafs, sorterat tvätt, bytt lakan, läst både DN och delar av senaste numret av Diego samt ätit relativt nyttigt under dagen(okej, det slnk ner en chokladbit för en liten stund sedan, men man kan inte lyckas med allt jämt...). Duktig Idiot! Det var flera saker som borde ha fixats för länge sedan!
Däremot har jag inte lyckats plugga något alls, vilket känns som ett rejält misslyckande, eftersom jag egentligen har en massa saker som jag behöver göra...när har jag tänkt att jag skall hinna med det? Eh? Det är ju vår nu, det finns massor av andra saker som jag vill göra under Maj, istället för att ha konstant pluggångest för att jag gör alldeles för lite...*suck*
Tvätten är i alla fall sorterad och inplockad. Ibland får man vara tacksam för det lilla...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0