Lalala!

När det gäller vissa saker så är jag en usel människa, men relativt ofta är jag faktiskt medveten om det...som det faktum att jag om några timmar skall träffa en tjej som jag pluggar ihop med och vi skall lösa gruppuppgifter. Jag har inte läst de böcker som jag skulle ha gjort. Jag känner mig usel och vet att jag är usel men jag kan ändå inte förmå mig att ens ta i böckerna med tång. De är Mycket Obehagliga. Med betoning på Mycket. Men jag vill ju inte sabba hela planeringen och visa öppet att jag är en usel människa...*suck* Jag längtar verkligen till dess att terminen har avslutats... Även om maj är min absoluta favoritmånad när det gäller fester, upptåg och infall så är det den värsta när det gäller pluggandet.

Jag var till och med ute och sprang vid halv åtta i morse, bara för att få en bra start på dagen och förhoppningsvis också en bra start med pluggandet. Jag hoppas att den metoden funkar någon annan dag, för i dag håller det på att gå käpprätt åt helvetet. Jag är dessutom sjukligt chokladsugen. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0