Nästan ledigt!

Tja, vi bestämde oss för att inte springa i dag. Jag kände lite att det ömmade i min fot, så då bestämde vi oss för att vila! Hade jag varit smart hade jag ställt klockan ordentligt mycket senare, istället för att snooza i nästan 11/2h. Mycket osmart, måste jag säga. Men jag hade tänkt gå upp tidigt och ta tag i mitt liv i alla fall, men se det gick inte! Har massor att plugga, är uppbokad hela helgen med just pluggande (och ESC, självklart!), så det hade ju varit smidigt om jag gjort något åt saken. Framförhållning är inte min starka sida. Inte just nu i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Hon

Nej, ESC-finalen på lördag får man verkligen inte missa! Lycka till med pluggandet!

2006-05-19 @ 18:28:24
URL: http://sambos.blogg.se
Postat av: Han

Haha, palla det, jävla soppa!!!

2007-03-30 @ 08:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0