Nostalgitrippar åt alla!

Jag hittade en hemsida i går som gav mig jordens nostalgitrippar! På www.retrojunk.com kan man friska upp sitt minne ordentligt och plocka fram intron till alla sina favorit TV-serier från 80-talet! Sådant gillar jag, seriejunkie som jag är,och tillbringade dessutom en massa tid där i går. Hittade massa roliga saker... Sheriff Bravestarr, Lucky Luke, He-Man, Jem and the Holograms!! Och en massa andra roliga saker! Gud, tänk hur mycket man egentligen glömmer genom åren...Och tänk hur mycket man faktiskt kommer ihåg, trots att man kanske inte har sett till det sen man var typ åtta! Minns ni? Minns ni?
Jag är en nörd, and me like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0