Nu har jag gjort det igen!

Skall upp tidigt i morgon och plugga, vill inte, men måste tyvärr. Men trots det så sitter jag här, det börjar ju bli riktigt sent och kan inte förmå mig att ta mig i säng! *suck* Undrar hur fasiken det skall gå i morgon, det börjar ju bli ont om tid till allt som skall lämnas in. Skall sitta hela helgen, förhoppningsvis ger det resultat så att jag slipper stressa ihjäl mig den kommande veckan.

Samtidigt sä oroar jag mig över min vikt på ett sätt som jag inte riktigt tycker om. När jag är stressad så äter jag mer än vanligt, vilket ju självklart märks, vilket gör att jag oroar mig över min vikt, vilket i sin tur leder till mer stress...en ond cirkel, helt enkelt. *suck* Känner knappt en enda tjej som inte har nojor när det gäller mat, vikt och utseende. Kan nog nämna två, kanske tre, tror jag. Det är inte många. Och det blir bara värre och värre ju äldre jag blir. Jaja, får tänka på det där sen, först måste jag fikusera på att ta mina 30 poäng den här terminen....

Men i morgon kväll skall jag i alla fall vara ledig! Vi skall tärffas ett gäng och kolla på ESC, heja på Lordi och äta gott (varför inte, jag är ju redan inne i cirkeln!), vilket kommer att kännas helt underbart efter att ha suttit och pluggat en heldag!

Nu, mot sängen, jag msåte försöka få i alla fall ett par timmars sömn innan det är dags att köra i gång igen. Jävla Duracellkanin-liv man lever...



Kommentarer
Postat av: Realisten

Skärpmimh för fan, palla sitta och läsa om ditt självupptaga liv!!!! Särpning!!

2007-03-30 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0