Nya, friska tag!

Det var ju så soligt och fint i morse! Vad är det här för skit...mulet och svalt! Jag vill ha riktig sol, försommar och glass i parken! Just nu fryser man ju rumpan av sig man bara tänker på glass! Skitväder! *tjurar*

Men egentligen så spelar det verkligen ingen roll, jag ska ju sitta inne i en datasal, så egentligen, varför hetsa upp sig. Jag blir ju arg varje morgon när jag läser DN, så vädret kan jag ju låta vara i fred. Om inte så bara för att få en lugn och fin morgon. Jag misstänker nämligen att jag komemr att bli ganska så tjenis med Securitasvakten på skolan fram tills dess att vi är klara. Han som kommer vid fyratiden. Och då vore det ju trevligt att orka hela vägen och få njuta av den underbara känslan av att vara färdig i tid...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0