Posten visar hur tiden går!

Det är hemskt! Sättet som jag märker att tiden faktiskt går, det är hur, när och vad som dimper ner i brevlådan. Exemplen är många...
Ojdå, nu kom försäkringen, har det redan gått ett halvår?
Men gud, kommer den HÄR tidningen NU? Har en månad redan gått?
Varför kommer den här räkningen nu? Ojdå, ett år har gått....
Sorgligt, det är vad det är...

Mest märks det faktiskt på tidningshögen som växer vid min säng. Olästa tidningar... Tidningar som jag har börjat prenumerera på eftersom jag faktiskt gillar dem, uppskatter dess innehåll, eller använder dem för att stänga av min plugghjärna och bara vara. Men just nu har plugghjärnan tagit över totalt och jag får ångest över allt som jag inte hinner/orkar göra...

Blä! Om jag någon gång skaffar barn så måste jag se till att bli extremt välorganiserad först.... Annrs kommer jag att stressa ihjäl mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0