Sheriff Bravestarr, The One and Only!

I flera år har jag grämt mig över att jag inte kommer ihåg namnen på de serier som jag hade som favoriter när jag var liten. Nu har jag äntligen sett till att börja leta upp dem på internet för att slippa gräma mig. För allt finns ju därute, bara man letar tillräckligt länge. Tidigare hittade jag ju Pirater på Mörka Vatten, vilket jag blev glad som en femåring på julafton över. I dag hittade jag något annat. Och blev minst lika glad!

Nämligen Sheriff Bravestarr!! Han och hans mekaniska häst (som med jämna mellanrum gick till stadens mekaniker och fixade till sig!) rulade stenhårt på en planet långt borta, bekämpade ondska och kriminalitet på det traditionella sättet - Skipa Rättvisa Åt de Goda! Mitt ute i öknen (givetvis iklädd en cool hatt), med en massa tekniska prylar och hjältemodiga saker så tillhörde de definitivt mina favoritserier!

Ja, jag är en nörd och jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0