Sol, plugga och bakfull.

Lite lätt ont i huvudet. Vaknade vid niotiden, som jag alltid gör som av ett trollslag varje gång jag har varit ute och festat, och kände att händerna var jättetorra och om jag hade klivit upp då, då hade jag varit vääälidgt bakis. Tog mig samman och tvingade mig att somna om, vilket resulterade i att jag känner mig betydligt bättre nu. Det och lite vatten samt en alvedon. Var på en väldigt trevlig fest i går, så det är det värt.

Det är ett strålande väder ute, helt fantastiskt och jag måste verkligen plugga... Funderar starkt på att dra ut en filt i solen och placera mig på den, tillsammans med lite glass och mina böcker. Och kanske senaste numret av Diego eller DV, de har jajg verkligen inte hunnit läsa ordentligt. Frågan är ju bara hur mycket pluggande det blir då. Det vackra vädret uppmuntrar till lättja och dekadens, i alla fall i mitt fall....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0