Springa i motvind.

Jag avskyr det. Trodde att jag skulle kräkas. Men det gick bra, trots att det var segt att ta sig upp ur sängen i morse! Men det är skönt att jag har fått in en bra rutin, jag har ju nästan inga rutiner alls, tyvärr... Det kan bli så förslappande i längden!

Efter frukosten skall jag glida in på ICA och köpa en sjukt stor påse godis. Den skall användas som bränsle hela kvällen/natten då jag måste plugga. Och ja, jag har försökt med morötter. Det funkar bara på förmiddagen.  Fast allt handlar om om jag blir totaldissad av min handledare eller inte. Om jag blir det så tänker jag gå hem och lägga mig. Och stanna där! Men annars är det ju bara att lägga i den högre växeln...



Kommentarer
Postat av: Sunshine

ååh, så du springer också? :) (som jag :$)

2006-05-24 @ 11:51:47
URL: http://thwarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0