Borat the Movie

Jag förgyllde kvällen tillsammans med en kompis och gick på bio, vi såg Borats film (eller dokumentär om US and A?)Jag trodde att jag skulle tycka att filmen blev tradig och utdragen, men jag hade faktiskt fel. Sjukt låg humor, men jag skrattade så att jag höll på att dö. Egentligen en mycket tragisk inblick i det amerikanska samhället och dess fördomar, men samtidigt så sjukt rolig! Trodde inte att jag skulle falla för så pass låg humor, men det gjorde jag - pladask!

 Jag gillar verkligen Sascha Baron Cohens humor! Jag var väldigt förtjust i Ali G och jag har höga förväntningar inför Bruno, Cohens nya karaktär. Hoppas bara att det inte blir fööör mycket. Men han brukar (?!) hålla sig på rätt sida av lågvattenmärket!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bruno är ju inte ny. Kolla på programmet på 5:an.

2006-12-22 @ 03:06:39
URL: http://theworldsgreatest.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0